Ads 468x60px

czwartek, 17 stycznia 2013

Znajdziesz mnie...

Nie da się ukryć, że udzielam się w kilku miejscach. Mój niespokojny umysł bez przerwy szuka wspaniałych ludzi i wyjątkowych miejsc w sieci. Poznaj mnie, więc trochę lepiej, klikając jeden z poniższych linków, które skierują Cię  bezpośrednio do widoku mojego konta.

AndraGraphic  - strona o mojej drugiej pasji, czyli grafice komputerowej. Akurat to miejsce jest dowodem, iż pasjonatka literatury może mieć również zamiłowanie do informatyki. W czasach szkolnych wszystko wskazywało na to, że będę programistką, stało się jednak inaczej. Na blogu znajdziesz przede wszystkim amatorskie poradniki i tutoriale dla programu Photoshop.
Serwis LubimyCzytać  - mój oficjalny pożeracz czasu. Codziennie z wielką przyjemnością czytam tam bardzo wiele ciekawych opinii o książkach. Przez jakiś czas byłam oficjalną recenzentką tego serwisu, co sprawiało mi wiele przyjemności, a zarazem nauczyło pokory. Aktualnie udzielam się jako bibliotekarka. Strona była też poniekąd katalizatorem, który spowodował powstanie strony, na której obecnie jesteś.    
Filmweb - mój osobisty przewodnik po świecie filmu i telewizji. Można tu prześledzić moje oceny i odkryć to,  czego szukam na szklanym ekranie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania. Czuj się jak u siebie i pisz co myślisz, nie bądź jednak wulgarny/a ani chamski/a. Będę wdzięczna za każdy komentarz.
P.S SPAM będzie bezceremonialnie usuwany. Jeśli chcesz polecić mi jakąś stronę, skorzystaj proszę z zakładki kontakt u góry strony i wypełnij tam odpowiedni formularz.