Ads 468x60px

czwartek, 27 grudnia 2012

O blogu i autorce


Nazywam się Anna Dral, Od stycznia 2012 roku prowadzę blog Inna Perspektywa. Wcześniej  współpracowałam m.in. z portalami LubimyCzytać, Sztukater i Z kamerą wśród książek. Piszę o literaturze oraz kulturze w  dość szerokim kontekście. Najchętniej czytam, literaturę piękną, kryminały, prozę historyczną oraz obyczajową, biografie i poezję.  Staram się skupiać nie tylko na promocji nowości wydawniczych, ale także tytułów mniej znanych lub dostępnych w zbiorach bibliotek powszechnych. Mam zaszczyt patronować książkom polskich autorów (więcej w zakładce PATRONATY). Cieszę się. że następujące teksty mojego autorstwa zostały docenione:

Na blogu przeczytasz również:

  • opinie o filmach i serialach, które oglądam. Często będą to produkcje, powiązane z literackimi odpowiednikami. Uwielbiam, gdy różne dziedziny kultury i sztuki oddziałują na siebie, stąd na moim blogu nie mogło tego zabraknąć;
  • o blaskach i cieniach bycia osobą niepełnosprawną, czyli swoisty pamiętnik pisany z innej perspektywy;
    o sportowych emocjach kobiety-kibica.
  • o wszystkim  co w danej chwili mnie zajmuje. Nie cierpię ograniczeń, dlatego tej stronie nie zamierzam ich narzucać. Co z tego wyniknie, okaże  się wkrótce.

Dziękuję serdecznie za odniesienie się do moich wypowiedzi w artykułach i notkach:

  •  Katarzynie Grzyb: [LINK]
  • Autorce bloga Książkowo:  [LINK]
  • Marcinowi Łukaszkowi: [LINK] [LINK]
  • Izabeli Florek [LINK]
  • Górowiance [LINK
  • Paulinie z Reading my love i Paulina Kaleta Simpler, Slower [LINK] [LINK]
  • Bartoszowi Romankowi [LINK]
Drogi Czytelniku serdecznie zapraszam Cię do poznania mojego świata. Czytaj, komentuj i czuj się tu jak u siebie, a jeśli masz tylko ochotę napisz do mnie maila pod adres noweinka@gmail.com lub skontaktuj się ze mną za pomocą Facebooka.